Mroczny Amulet przyzwał was z naszego świata, abyście pokona li Żywe Klątwy pożerające magiczny świat Veiranu. W tej krainie zbadacie miasto zbudowane w szkielecie potwora zgładzonego przed wiekami, odwiedzicie siedlisko wampirów we wraku samolotu i spotkacie burzowych jeźdźców podróżujących po niebie. Prawdziwe oblicze Veiranu odkryjecie, przemierzając te ziemie i poznając jego mieszkańców.
Tak w miastach, jak i w dziczy, odnajdziecie Żywe Klątwy. Będą to osoby, miejsca lub przedmioty wypaczone przez czarną magię. Każde z nich ma swoją wolę i motywacje które można zrozumieć, ale ich działanie niszczy ten świat i muszą zostać powstrzymane za wszelką cenę.
Nie jesteście bezradni. Wasze dawne umiejętności zyskują tutaj nowe oblicze. Bibliotekarz przekona bandytów, że jesteście bohaterami z ich legend. Ogrodnik przywróci do życia Pałac Kwiatów. Urzędnik napisze pakt kończący wojnę między krajami. Przemoc nie jest koniecznością, jeżeli jesteście wystarczająco sprytni.
To idealny wstęp do gier fabularnych. Proste zasady niczym z gier imprezowych pozwolą zagłębić się w świat wyobraźni bez przygotowań czy Mistrza Gry!
Ktoś spóźni się na waszą sesję Dungeon & Dragons? Zagrajcie szybką partię w oczekiwaniu na spóźnialskich!
Szukać inspiracji do swoich sesji RPG? Użyj kart do wygenerowania całych scenariuszy albo szybkich problemów na sesji, gdy twoi gracze zaskoczą cię swoją decyzją!
350 kart 63x88mm
110 Kart Rozwiązań
110 Kart Problemów
50 Kart Wyzwań
35 Kart Lokacji
21 Kart Żywych Klątw
14 Kart Postaci
6 Kart Skrótu Zasad
1 Karta Finału/Epilogu
1 Karta Prologu
Żeton Mrocznego Amuletu
Instrukcja