0,00  0
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Mroczny Amulet

Wersja 1

Wróćcie do naszego świata, przemierzając krainę Veiranu i pokonując Żywą Klątwę. W tej grze fabularnej w godzinę dla 1-12 graczy na zmianę będziecie tworzyć i rozwiązywać problemy na swojej drodze.

Jako Powiernik, inspirując się jedną z trzech kart Problemów wyjaśnisz, dlaczego nie możecie iść dalej. Pozostałe osoby zaproponują jak wasza drużyna je pokonuje inspirując się kartami Rozwiązań. Wybrane przez ciebie rozwiązanie staje się częścią opowieści a kolejna osoba zostaje Powiernikiem.

Wersja 2

Mroczny Amulet to gra fabularna w godzinę dla 1-12 graczy o zasadach prostych jak gra imprezowa. Nie wymaga Mistrza Gry ani przygotowań!

Wersja 3

Mroczny Amulet to fabularna gra w godzinę dla 1–12 graczy, w której aby wrócić do naszego świata, musicie pokonać Żywą Klątwę. Problem w tym, że jesteście tylko zwykłymi ludźmi.

W Mrocznym Amulecie każde z Was wciela się w osobę z karty Postaci. Rozgrywka trwa 10 tur. W swojej turze stajesz się Powiernikiem Amuletu, i będziesz stawiać przeszkody za pomocą kart Problemów, podczas gdy pozostali gracze będą je pokonywać używając kart Rozwiązań.

Wygrywacie, gdy pokonacie Żywą Klątwę. Los waszych postaci rozstrzygnie się w Finale!

Wersja 4

Aby wrócić do naszego świata, musicie pokonać Żywą Klątwę. Problem w tym, że jesteście zwykłymi ludźmi. Mroczny Amulet to gra fabularna w godzinę dla 1-12 osób która nie wymaga Mistrza Gry ani Przygotowań!

Wersja 5

Pokonajcie Żywą Klątwę, aby wrócić do naszego świata. Mroczny Amulet to gra fabularna w godzinę dla 1-12 osób która nie wymaga Mistrza Gry ani przygotowań!

Świat Veiranu

Mroczny Amulet przyzwał was z naszego świata, abyście pokona li Żywe Klątwy pożerające magiczny świat Veiranu. W tej krainie zbadacie miasto zbudowane w szkielecie potwora zgładzonego przed wiekami, odwiedzicie siedlisko wampirów we wraku samolotu i spotkacie burzowych jeźdźców podróżujących po niebie. Prawdziwe oblicze Veiranu odkryjecie, przemierzając te ziemie i poznając jego mieszkańców.

Tak w miastach, jak i w dziczy, odnajdziecie Żywe Klątwy. Będą to osoby, miejsca lub przedmioty wypaczone przez czarną magię. Każde z nich ma swoją wolę i motywacje które można zrozumieć, ale ich działanie niszczy ten świat i muszą zostać powstrzymane za wszelką cenę.

Nie jesteście bezradni. Wasze dawne umiejętności zyskują tutaj nowe oblicze. Bibliotekarz przekona bandytów, że jesteście bohaterami z ich legend. Ogrodnik przywróci do życia Pałac Kwiatów. Urzędnik napisze pakt kończący wojnę między krajami. Przemoc nie jest koniecznością, jeżeli jesteście wystarczająco sprytni.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  1. To idealny wstęp do gier fabularnych. Proste zasady niczym z gier imprezowych pozwolą zagłębić się w świat wyobraźni bez przygotowań czy Mistrza Gry!

  2. Ktoś spóźni się na waszą sesję Dungeon & Dragons? Zagrajcie szybką partię w oczekiwaniu na spóźnialskich!

  3. Szukać inspiracji do swoich sesji RPG? Użyj kart do wygenerowania całych scenariuszy albo szybkich problemów na sesji, gdy twoi gracze zaskoczą cię swoją decyzją!

Zawartość

  • 350 kart 63x88mm

    • 110 Kart Rozwiązań

    • 110 Kart Problemów

    • 50 Kart Wyzwań

    • 35 Kart Lokacji

    • 21 Kart Żywych Klątw

    • 14 Kart Postaci

    • 6 Kart Skrótu Zasad

    • 1 Karta Finału/Epilogu

    • 1 Karta Prologu

  • Żeton Mrocznego Amuletu

  • Instrukcja